Kliendikeskse teenindusorganisatsioonina jälgib maksuhaldur klientide rahulolu pakutavate teenuste ja koolitustega. Rahuloluküsitlusest on selgunud, et kuigi üldiselt on kliendid maksuhalduri teeninduse ja informeerimisega igati rahul, on nõrgema hinnangu osaliseks saanud ennetav informeerimine õigusaktide muudatustest.“Sellest faktist sündiski idee hakata välja andma regulaarset kliendilehte, mis võtab kokku kõik olulisemad uudised ja edastab infot eelseisvatest muudatustest,” rõhutas Jegorov lehe vajalikkust. “Kliendilehe kaudu üritame tagada, et sellega regulaarselt tutvuvad maksumaksjad on oma maksukohustustest edaspidi paremini informeeritud,” lisas ta.
Kuivõrd MTA kodulehel on erinevat infot suures koguses ning klientidel võib osutuda keeruliseks vajaliku info leidmine, koondab kliendileht aktuaalsema ja olulisema info neli korda aastas kokku kergesti jälgitavasse ja lugejasõbralikku formaati. Lugejatele on avatud ka kommenteerimisvõimalus.
Kliendileht asub aadressil http://www.emta.ee/?id=22436, viide uuele infokanalile asub MTA kodulehe (www.emta.ee) vasakus tulbas.