• 15.04.20, 08:00

Kriis tõstis digiteemad päriselt ellu

Saates rääkisime pikemalt sellest, kas kaugtöö tuli, et jääda, mis mõju avaldab see tuleviku töökorraldusele, kuidas mõjutab koroonakriis erameditsiini, mis muutuseid võib märgata ettevõtete seas ning mis kasu ja kahju on kriisist.
Kriis tõstis digiteemad päriselt ellu
  • Foto: Shutterstock
Nii palju kaugelevaatavat uuesti mõtlemist ning innovatsiooni pole Eestis pikka aega näha olnud, lausus Telia ärikliendi üksuse juhi kohusetäitja Kristjan Kukk saates "Tehnoloogiakompass" positiivse näitena, mis kriisist kasu on olnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele