Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Petturmüüjale osutavad mitmed märgid
Hiljuti selgus, et veebipood Reset.ee jättis kliendid pika ninaga. Küsisime Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti tarbimiskeskkonna osakonna juhatajalt Jaana Taelilt, kuidas vältida e-kaupmeestena esinevate petiste ohvriks langemist ning millised võimalused on inimestel oma raha tagasi saada.
Eesti ettevõtlusmaastik on viimastel aastatel aina pingelisem: maksutõusud, inflatsioon ja õiguskeskkonna karmistumine nõuavad ettevõtjatelt üha suuremat valvsust. Raamatupidamisbüroo juht Enno Lepvalts rõhutab, et iga otsus – olgu see tehing või koostöö – peab tuginema teadlikule kontrollile, sest vigade eest maksab ettevõtja oma rahaga. Ja mõnikord ka maine või vabadusega.