Autor: Lauri Leet • 15. veebruar 2024

Riik tahab OÜtamise piiramisel jõuda ka firmaautodeni

Kommenteerides OÜtamise piiramist ning sealt kogutavat lisatulu riigile, rõhutas rahandusminister Mart Võrklaev saates Poliitikute töölaud, et eesmärk pole mitte kellelegi liiga teha, vaid süsteemi korrastada ning üks koht selleks oleks ka firmaautode kasutamisega tegelemine.

Ministri sõnul on üks levinud arusaam, mida näitavad ka numbrid, et autode kasutamine on suhteliselt vabalt tõlgendatav ettevõtluskuluna ja ettevõtetes kipuvad ka olema luksulikumad ja suuremad autod. „See võiks olla üks koht millega koostöös mootorsõidukimaksuga tegeleda,“ sõnastas minister. „Aga, detaile me alles paneme paika,“ rõhutas minister.

Seega summade suurus ja konkreetsete otsuste sisu jõuab Võrklaeva sõnul avalikkuse ette paari kuu jooksul kui pakett on ametkondadel ja ministeeriumidel omavahel paika pandud.

Minister rõhutas aga üle, et OÜtamise piiramise eesmärk kellelegi liiga teha ega kellelegi kallale minna, vaid süsteemi korrastada nii et eraisiku kulud oleks eraisiku kanda.

Saates räägitakse lisaks OÜtamise teemale veel saate esimeses pooles 2024. aasta eelarvest, selle sissetulekutest ja võimalikust suuremast defitsiidist, käibemaksutõusust, riigireformist, kokkuhoiumeetmetest ning saate teises osas mootorsõidukimaksust, tulumaksureformist, eurovahendite kasutamisest, inflatsioonist ning Eesti majandusprognoosist.

Saatejuht Lauri Leet.

Fotol on Mart Võrklaev, foto autor Andras Kralla.

Riik tahab OÜtamise piiramisel jõuda ka firmaautodeni
Poliitikute töölaud

Riik tahab OÜtamise piiramisel jõuda ka firmaautodeni

Kommenteerides OÜtamise piiramist ning sealt kogutavat lisatulu riigile, rõhutas rahandusminister Mart Võrklaev saates Poliitikute töölaud, et eesmärk pole mitte kellelegi liiga teha, vaid süsteemi korrastada ning üks koht selleks oleks ka firmaautode kasutamisega tegelemine.

Ministri sõnul on üks levinud arusaam, mida näitavad ka numbrid, et autode kasutamine on suhteliselt vabalt tõlgendatav ettevõtluskuluna ja ettevõtetes kipuvad ka olema luksulikumad ja suuremad autod. „See võiks olla üks koht millega koostöös mootorsõidukimaksuga tegeleda,“ sõnastas minister. „Aga, detaile me alles paneme paika,“ rõhutas minister.

Seega summade suurus ja konkreetsete otsuste sisu jõuab Võrklaeva sõnul avalikkuse ette paari kuu jooksul kui pakett on ametkondadel ja ministeeriumidel omavahel paika pandud.

Minister rõhutas aga üle, et OÜtamise piiramise eesmärk kellelegi liiga teha ega kellelegi kallale minna, vaid süsteemi korrastada nii et eraisiku kulud oleks eraisiku kanda.

Saates räägitakse lisaks OÜtamise teemale veel saate esimeses pooles 2024. aasta eelarvest, selle sissetulekutest ja võimalikust suuremast defitsiidist, käibemaksutõusust, riigireformist, kokkuhoiumeetmetest ning saate teises osas mootorsõidukimaksust, tulumaksureformist, eurovahendite kasutamisest, inflatsioonist ning Eesti majandusprognoosist.

Saatejuht Lauri Leet.

Fotol on Mart Võrklaev, foto autor Andras Kralla.

15.02.2024
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700