Pakun välja ühe kiirema ja teise pisut põhjalikuma meetodi, kuidas saada oma ettevõttest ja eelkõige innovatsiooni juhtimisest aus ülevaade, kirjutab EASi ja KredExi ühendasutuse innovatsiooniekspert Terje Kaelep.

- EASi ja KredExi ühendasutuse innovatsiooniekspert Terje Kaelep
- Foto: Rene Riisalu
Koroona, muutused tarneahelates, sõda, energia ja toormete hinnad, inflatsioon… Turbulentsetest aegadest tulevad edukalt läbi innovaatilised ettevõtted, kes tunnevad ennast, oma konkurente, kliente ja ettevõtlusmaastikku laiemalt. Vaatame, kas hea idee teekond sinu ettevõttes on kadalipp, millest tuleb kriimude ja hoopide hinnaga läbi murda või hoopis õlitatud masinavärk, mis toob väärt ideed turule.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Eesti ettevõte soovib laieneda Soome turule, ootab teda ees hulk väljakutseid alates kahe riigi seadusandluse ja raamatupidamise erinevustest kuni spetsiifiliste teemadeni nagu riigihangete süsteem. Meditsiiniseadmete müüja Linus Medical leidis edukaks tegutsemiseks lahenduse: ettevõte kasutab koduturul ja Soomes majandustarkvara
Directo, millele pakutakse sealsel turul mugavalt ka eestikeelset kliendituge.