Mitu kodulehe külastajat saab Facebookist 100 euro eest?

Andrus Kiisküla
Andrus Kiisküla

Facebooki orgaaniline (mitte makstud) levik on alati olnud piiratud ja selgelt jätkab seda trendi. Täpselt ning suuremale sihtgrupile saame ligi läbi makstud tegevuste. Siit ka küsimus, mida ikka kuuleb: “Kui palju kodulehe külastajaid saab näiteks 100 euro eest?"

Üldistades on külastajate (users) põhilisteks allikateks Google otsing (orgaaniline ja makstud), uudiskirjad, direct traffic (otse teie veebi, eeldades teatud varajasemat kontakti ja tuntust) ning sotsiaalmeedia.

Lihtsalt brändingut tehes on küsimus tihti, kui palju maksab, et minu sõnumit näeks 100,000 inimest? Iga kampaania levik sõltub sõnumist (formaat, visuaal, tekst), sihtgrupist ja kui hästi need kaks kokku lähevad. Juurde muidugi eelarve. Hästi vormistatud sõnum ei ole palju väärt, kui see on suunatud valele sihtgrupile!

200 eurot ja levikule (reach) optimeeritud kampaania, kus reklaami näidati maksimaalselt 1 korra Facebooki kasutajale:

Optimeeritud mitte külastustele ja müügile, vaid informeerimisele ja teadlikkuse kasvatamisele. Sellele vaatamata, kui sellisel reklaamil on ka aktiivne link küljes, näeme me, mis toimub vastavas veebis alates lehe vaatamistest kuni ostuni välja, kui seal selline võimalus on:

Kui meie eesmärk on külastajad (optimeerime kampaania trafficule) kodulehele, siis ühe külastaja kohale toomise hind võib olla vähem kui 1 sent ja teinekord ka mitu eurot.
Selle näite puhul on 4 reklaami (ad seti) eelarvega 100 eurot toonud ligi 11,000 lehe vaatamist:

Kui sinu eesmärk on külastajad (traffic), siis ära optimeeri oma kampaaniat link clickidele. Vali “landing page views” ja välista juba kampaania sees need, kes teevad soovitud tegevuse alates vastava lehe külastusest kuni soovitud tehinguni. Ka nende pehmete numbrite taga, kus eesmärk on külastused (traffic) saab vaadata, mis edasi toimub, kui on Facebooki Pixel seadistatud:

 Täismahus artiklit loe bestmarketingist

Osale arutelus

  • Andrus Kiisküla

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Lihtne äritarkvara juhile

BudgetMatador on juhi töölaud ettevõtte rahaasjade haldamiseks. Rakendus optimeerib juhi ning raamatupidaja vahelist koostööd ning annab juhile mõeldud ülevaate ettevõtte finantsolukorrast.

Paindlik NOOM pakub erilahendusi

Üks korralik majandustarkvara on kohaldatav Teie ettevõtte soovide ja vajadustega. Astro Balticsi loodud majandustarkvaraga NOOM saate kindlad olla, et tarkvara suudab kaasas käia kõikide erisoovidega, mis Teie ettevõtte arenedes võivad tekkida.

Valdkonna tööpakkumised

BALTIC CONNEXIONS OÜ otsib OSTUASSISTENT-RAAMATUPIDAJAT

Baltic Connexions OÜ

28. september 2018

RICKMAN TRADE OÜ otsib PEARAAMATUPIDAJAT

Rickman Trade OÜ

23. september 2018

TALOT otsib PEARAAMATUPIDAJAT

Talot AS

30. september 2018

Uudised

Tööriistad