Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kodukontoriga seotud maksuprobleemid
Kodus töötamine ja kodukontor on viimastel aastatel muutunud aktuaalseks väikestele äriühingutele, sest alati ei ole vaja pidada keskset kontorit paari töötaja jaoks.
Maksuekspert Tõnis Jakob analüüsib kodukontoriga seotud maksuprobleeme
Foto: erakogu
Kodukontor on päevakohane näiteks siis, kui äriühingu keskne kontor on Tallinnas, kuid üht töötajat on vaja pidada mõnes teises linnas või vallas ning selleks kontori üürimine oleks ebamõistlikult kulukas – töötaja oleks nõus töötama kodus selles teises linnas või vallas.
Laomajanduse ja tarneahelate probleemid on ettevõtetele tuttavad juba aastakümneid: andmed on laiali erinevates süsteemides, tarkvarad ei suhtle omavahel piisavalt, varud liiguvad vales tempos ja töötajad kulutavad märkimisväärse osa ajast lihtsalt asjade otsimisele.