Millesse investeerivad naised?

Investeerimine
Naised investeerivad meestega peaaegu võrdselt, ent erinevatesse toodetesse

Swedbanki statistika näitab, et naiste ja meeste investeerimishuvi on võrreldav, olles täna veel veidi meeste kasuks. Naised on aga sõlminud praktiliselt kaks korda rohkem lepinguid, mille abil kogutakse lastele raha stardikapitali loomiseks.

“Kuigi valdavalt näeme ja kuuleme mehi investeerimisest ja investeeringutest kõnelemas, on naised tegelikult sama aktiivsed investeerijad. Võrreldes meestega näitab aga statistika, et naised eelistavad mõelda oma laste tulevikule ning panustavad enam lastele ellu astumiseks vajaliku raha kogumisse“, sõnas Kaire Peik, Swedbank pensioni ja investeerimise valdkonna juht.

„Populaarseim viis lastele raha kogumiseks on spetsiaalselt selleks otstarbeks loodud toode ehk Koolifond. Keskmine Koolifondi lepingu sõlmija on 34 aastane naine, kellel on 5- aastane laps. Järjest rohkem sõlmitakse lepinguid alla 3-aastastele lastele, mis on väga positiivne muutus – mida pikem on kogumisperiood, seda rohkem on võimalik koguda. Keskmine igakuine panus on täna ca 32 eurot,“ selgitas Peik.

Väärtpaberikontot omavad Swedbankis 8,1% naisklientidest ning 13,3 % meesklientidest. Naistel on keskmiselt väärtpaberikontol ca 2000 eurot; meestel – 2350 eurot. Keskmine naisinvestori vanus on 52 ja meesinvestoritel 48 aastat.

Elukindlustuse kaudu sõlmitavate kogumislepingutega (nende hulka kuulub ka Koolifond) on aga naised meestest ees: 54% lepingu sõlmijatest on naised ja 46% mehed.

 

Osale arutelus

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Veebipõhine Microsoft Dynamics NAV majandustarkvara terviklahendus

Tänapäeva ettevõtete väljakutseks on pidev ärikeskkonna muutumine. Majandus- või äritarkvara peab seejuures olema paindlik, kasvama koos ettevõttega. Samas tuleb koguda ja vaadata oma andmeid täiesti uuel viisil, et teha tuleviku otsuseid, mitte konstateerida minevikku. Majandustarkvara peab olema kaasaegne, hästi integreeritud ja aitama tööaega kokku hoida.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV

Keskmistele ja suurtele ettevõtetele mõeldud Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Valdkonna tööpakkumised

VOLVO ESTONIA OÜ otsib RAAMATUPIDAJAT

M-Partner HR OÜ

29. juuni 2018

EUROAPTEEK otsib PEARAAMATUPIDAJAT

Fontes PMP OÜ

04. juuli 2018

Uudised

Tööriistad