27. jaanuar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hinnakujundus algab lihtsatest põhimõtetest

Sirle Truuts toob välja hinnakujunduse olulised aspektid
Foto: erakogu
Hinnakujundamine on igapäevaste majandusotsuste lahutamatu osa: sellega puutuvad kokku nii ettevõtjad, kes tooteid ja teenuseid müüvad, kui ka kliendid, kes on valmis pakutava hinna eest neid ostma.

Eesti kuulub nende arenenud riikide hulka, kus valitsevaks majandussüsteemiks on turumajandus, mida iseloomustavad majandusvabadus, konkurents ja hinna kujunemine nõudluse-pakkumise suhte tulemusena. Esmapilgul võib näida, et turumajanduspõhimõtete tundmine ja nende oskuslik kasutamine on pigem oluline ettevõtjatele. Tegelikkuses puutuvad nimetatud põhimõtetega ja eelkõige just õige hinna kujundamisega kokku nii need, kes plaanivad ettevõtlusega alustada, kui ka palgatöötajad, kes müüvad oma aega ja oskusi ettevõttele, kus nad parasjagu töötavad.

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700