20. jaanuar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

E-turunduse põhitõed

Liisa Järsk tutvustab e-turunduse põhitõdesid
Foto: erakogu
E-turundus, eelkõige e-posti turundus, seostub enamikule spämmiga. Ilmselt häirib paljusid nende e-postkasti risustavad kasutud reklaamid. Kuid e-turundus ei koosne ainult mõttetust rämpspostist,vaid paljust enamast.

Kas ühtegi ettevõtet ei paelu investeeringu tasuvus 3800%? Kas ettevõttele ei paku huvi proovida e-turundust, kui seda kasutab juba 54% väikeettevõtetest? Kas ettevõte ei soovi saavutada sama või veel paremat tulemust kümneid kordi soodsamalt, sest e-turundus on odavamaid turundusväljundeid? Usun, et ükski firmajuht ei ütle ära suurema kasumi teenimise võimalusest.

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700