19. jaanuar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maksu- ja tolliameti uus iseteeninduskeskkond e-MTA

Egon Veermäe tutvustab uut iseteeninduskeskkonda e-MTA
Foto: Eiko Kink
Heaks maksulaekumiseks on vaja täita kaks olulist tingimust. Esiteks peab kogutud maksuraha kulutamine olema inimestele arusaadav ning teiseks peab maksude tasumine olema lihtne. Kui esimene tingimus sõltub kõikidest avaliku sektori asutustest, siis maksu- ja tolliameti teenuste lihtsustamise nimel saab maksuhaldur suurema osa tööst ise ära teha.

Maksu- ja tolliametil on pikaajaline kogemus e-teenuste arendamisel just riigisektoris. Juba 2000. aastal pakkusime esimese avaliku sektori asutusena e-teenuseid ehk elektrooniliselt esitatavate deklaratsioonide võimalust. Selle sammuga oli toonane maksuamet innovaatilisemaid ametiasutusi mitte ainult Eestis, vaid kogu  maailmas.

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700