Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Uus trend – CRM raamatupidajatele
TTÜ äriinfotehnoloogia magistrant Kristi Ulm käsitleb CRM-i kasutuselevõttu raamatupidamises
Foto: erakogu
Ehkki finantsteenuste valdkonnas mängib CRM üha olulisemat rolli, on raamatupidamisteenused siiski
ala, kus infotehnoloogiline arendustegevus jääb sageli tagaplaanile, sest tegeletakse klientide küsimuste
ja probleemidega, mis on pakilisemad.
Põhjuseks on ka raamatupidamise töö tsükliline ja tähtajaline iseloom ning raamatupidajate pigem konservatiivne suhtumine tehnoloogiasse.