Mida jälgida tarbijamängude korraldamisel ja maksustamisel

Tarbijakaitseamet koostas ettevõtjatele juhendi, kuidas meelelahutuslikke tarbijamänge ja alla 10 000 euro suuruse võidufondiga kaubanduslikke loteriisid korraldada.

Müügiedenduskampaaniad tekitavad tarbijates hasarti, mis mõjutab  nende ostukäitumist. Seetõttu on tähtis tarbijamängude tingimused ja reklaamtekstid hoolikalt läbi mõelda. Juhend annab ülevaate tähtsamatest aspektidest, mida tuleb tarbijamängude korraldamisel silmas pidada. Juhendi koostamisel lähtus amet eelkõige praktikas tõusetunud probleemidest.

Näiteks tuleb tarbijamängu reeglid koostada võimalikult täpselt ning need peavad püsima kogu mängu aja ühesugused. Vahepealsed muudatused tekitavad segadust ning võivad vähendada mängus juba osalenud inimeste võiduvõimalust. Reeglite täistekst tuleb teha kättesaadavaks kõigile soovijatele näiteks ettevõtte kodulehel. Reklaammaterjalidesse tuleb lisada sellekohane viide.

Kui müügiedenduskampaania on lõppenud, kuid pakendile on kantud tarbijamängu märge, tuleb tarbijate eksitamise vältimiseks avalikustada teave tarbijamängu lõppemise kohta kauba vahetus läheduses (nt vastav silt müügiriiuli küljes). Seda tuleb teha ka siis, kui kauba pakendil on märge kampaania kohta, mis ei toimu Eestis.

Meelelahutuslike tarbijamängude ja alla 10 000 euro suuruse võidufondiga kaubanduslike loteriide   reklaamimisel tuleb lähtuda reklaamiseaduse, tarbijakaitseseaduse ja võlaõigusseaduse üldistest nõuetest ja heast kaubandustavast.

Kaubandusliku loterii maksustamine sõltub võidufondi suurusest. Alla 10 000 euro suuruse võidufondiga kaubandusliku loterii võidufondi ei maksustata hasartmängumaksuga, vaid kingitusena tulumaksuseaduse alusel sarnaselt meelelahutusliku tarbijamängu loosimise käigus antavate auhindadega.

Allikas: Tarbijakaitseamet 

Osale arutelus

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Veebipõhine Microsoft Dynamics NAV majandustarkvara terviklahendus

Tänapäeva ettevõtete väljakutseks on pidev ärikeskkonna muutumine. Majandus- või äritarkvara peab seejuures olema paindlik, kasvama koos ettevõttega. Samas tuleb koguda ja vaadata oma andmeid täiesti uuel viisil, et teha tuleviku otsuseid, mitte konstateerida minevikku. Majandustarkvara peab olema kaasaegne, hästi integreeritud ja aitama tööaega kokku hoida.

Paindlik NOOM pakub erilahendusi

Üks korralik majandustarkvara on kohaldatav Teie ettevõtte soovide ja vajadustega. Astro Balticsi loodud majandustarkvaraga NOOM saate kindlad olla, et tarkvara suudab kaasas käia kõikide erisoovidega, mis Teie ettevõtte arenedes võivad tekkida.

Valdkonna tööpakkumised

Taxify is looking for an ACCOUNTANT

Taxify OÜ

30. mai 2018

LIDL is looking for SENIOR PAYROLL CONSULTANT

Fontes PMP OÜ

31. mai 2018

AIANDUSKESKUS HANSAPLANT otsib PEARAAMATUPIDAJAT

Hansaplant Hulgi OÜ

31. mai 2018

Uudised

Tööriistad