Mida jälgida tarbijamängude korraldamisel ja maksustamisel

Tarbijakaitseamet koostas ettevõtjatele juhendi, kuidas meelelahutuslikke tarbijamänge ja alla 10 000 euro suuruse võidufondiga kaubanduslikke loteriisid korraldada.

Müügiedenduskampaaniad tekitavad tarbijates hasarti, mis mõjutab  nende ostukäitumist. Seetõttu on tähtis tarbijamängude tingimused ja reklaamtekstid hoolikalt läbi mõelda. Juhend annab ülevaate tähtsamatest aspektidest, mida tuleb tarbijamängude korraldamisel silmas pidada. Juhendi koostamisel lähtus amet eelkõige praktikas tõusetunud probleemidest.

Näiteks tuleb tarbijamängu reeglid koostada võimalikult täpselt ning need peavad püsima kogu mängu aja ühesugused. Vahepealsed muudatused tekitavad segadust ning võivad vähendada mängus juba osalenud inimeste võiduvõimalust. Reeglite täistekst tuleb teha kättesaadavaks kõigile soovijatele näiteks ettevõtte kodulehel. Reklaammaterjalidesse tuleb lisada sellekohane viide.

Kui müügiedenduskampaania on lõppenud, kuid pakendile on kantud tarbijamängu märge, tuleb tarbijate eksitamise vältimiseks avalikustada teave tarbijamängu lõppemise kohta kauba vahetus läheduses (nt vastav silt müügiriiuli küljes). Seda tuleb teha ka siis, kui kauba pakendil on märge kampaania kohta, mis ei toimu Eestis.

Meelelahutuslike tarbijamängude ja alla 10 000 euro suuruse võidufondiga kaubanduslike loteriide   reklaamimisel tuleb lähtuda reklaamiseaduse, tarbijakaitseseaduse ja võlaõigusseaduse üldistest nõuetest ja heast kaubandustavast.

Kaubandusliku loterii maksustamine sõltub võidufondi suurusest. Alla 10 000 euro suuruse võidufondiga kaubandusliku loterii võidufondi ei maksustata hasartmängumaksuga, vaid kingitusena tulumaksuseaduse alusel sarnaselt meelelahutusliku tarbijamängu loosimise käigus antavate auhindadega.

Allikas: Tarbijakaitseamet 

Osale arutelus

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Books 8 on uue põlvkonna äritarkvara väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.

Põhipakett sisaldab kõike majandusarvestuseks esmatarvilikku võimaldades registreerida ostu ja müügitehinguid, jälgida klientide võlgnevusi ning enda võlgnevusi tarnijatele. Kõikidest sisestatud toimingutest tehakse automaatselt kanne pearaamatusse.

Standard ERP on integreeritud äritarkvara keskmistele ja suurtele ettevõtetele.

Standard ERP ühendab endas traditsioonilise ettevõtte ressursiplaneerimise (ERP) ja kliendihalduse (CRM) kõrval laialdasel hulgal erilahendusi lähtuvalt ettevõtte spetsiifikast ning vajadustest.

Valdkonna tööpakkumised

Maxima otsib FINANTSANALÜÜTIKUT

Maxima Eesti OÜ

22. detsember 2017

Taxify is looking for an ACCOUNTANT

Taxify OÜ

17. detsember 2017

Uudised

Tööriistad