Tänasest laenureklaamidel uued nõudmised

Alates tänasest ei tohi finantsteenuste pakkujad oma teenuseid enam vanade seadusesätete alusel reklaamida. 1. juulil jõustunud seadusemuudatus sätestas üleminekuajaks finantsteenuste reklaami uutele nõuetele 1. oktoobri 2013.

Tarbijakaitseamet uuendas ettevõtjatele mõeldud finantsteenuste reklaami soovituslikku juhendit, mis selgitab ja täpsustab seadusesätete ühetaolise tõlgendamise eesmärgil uusi nõudeid finantsteenuste reklaamile.

Selle aasta 1. juulil jõustunud reklaamiseaduse muudatuse järgi peab tarbijakrediidi reklaam olema vastutustundlik ja tasakaalustatud. Reklaam ei tohi jätta muljet, et tarbijakrediidi võtmine on riskivaba ja lihtne võimalus finantsprobleemide lahendamiseks ega kallutada tarbijaid läbimõtlematule laenuvõtmisele. Näiteks ei tohi reklaamis kasutada selliseid reklaamlauseid nagu „Raha saad praegu, maksma hakkad kolme kuu pärast“,  „Esimene laen 0%-ga“ jms.  

Vahepealne üleminekuaeg oli mõeldud vanadele nõuetele vastavate reklaamide realiseerimiseks. Ettevõtjatel on olnud kolm kuud aega vanad reklaamid uute vastu ümber vahetada ning alates 1. oktoobrist ei ole ühtegi põhjust, miks uusi nõudeid täitma ei peaks.

Osale arutelus

  • Juuli Laanemets

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV

Keskmistele ja suurtele ettevõtetele mõeldud Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Dokumentide haldus- ja arhiveerimise süsteem

Ellrex digidoc on ettevõtte dokumentide haldus- ja arhiveerimise süsteem mis on eraldatud raamatupidamise programmist.

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Tööriistad