Kui kaua peab töölepingut säilitama?

Lugeja küsis: Töötaja lahkus meilt töölt ette teatamata ja meile tundmatus suunas, mistõttu olime sunnitud talle töölepingu üles ütlema. Töötajast jäi maha tööleping. Kas tööandjana peaksin selle töötaja töölepingu alles hoidma? Ja kui pikaks ajaks siis?

Vastas Tööinspektsiooni Lääne inspektsiooni tööinspektor-jurist Leonid Siniavski:

Töölepingu seaduse (TLS) § 5 lõike 5 kohaselt säilitab tööandja töölepingu kirjalikku dokumenti (tavaliselt töölepingut) selle kehtivuse ajal ning 10 aastat töölepingu lõppemisest arvates. Seega peaksite nimetatud töötaja töölepingut säilitama talle töölepingu ülesütlemise järgselt veel 10 aastat.

Osale arutelus

  • Juuli Laanemets

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

SimplBooks – kõige lihtsam raamatupidamis-
tarkvara

SimplBooksi veebipõhine raamatupidamistarkvara on oma lihtsuse ja soodsa hinna poolest mõeldud just eelkõige väikeettevõtetele. Meid kasutab üle 2500 ettevõtte ja raamatupidaja.

Lihtne äritarkvara juhile

BudgetMatador on juhi töölaud ettevõtte rahaasjade haldamiseks. Rakendus optimeerib juhi ning raamatupidaja vahelist koostööd ning annab juhile mõeldud ülevaate ettevõtte finantsolukorrast.

Valdkonna tööpakkumised

PricewaterhouseCoopers otsib RAAMATUPIDAJAT

PricewaterhouseCoopers AS

04. veebruar 2019

Uudised

Tööriistad