Aastaga lisandus üle 2200 kaardimakse koha

Eesti Panga statistika kohaselt oli 2011. aasta lõpuks Eestis 19 508 müügikohta, kus sai teha kaardimakseid. Selliste müügikohtade arv kasvas 2011. aastal 11 protsenti, ehk lisandus 2253 uut makseterminaliga müügikohta ning kaardimaksete maht kasvas Eestis mullu 32 protsenti – 3,5 miljardile eurole 2,7 miljardilt eurolt 2010. aastal.

SEB jaepanga ja tehnoloogia valdkonna juht Eerika Vaikmäe-Koit kommenteeris olukorda, „Euro käibelevõtu eel oli kaupmeestel ja teenindusettevõtetel mure, et käibele tuleb senisest enam münte, mille töötlemine on ühiskonnale kulukas ning nii tarbijatele kui ka kaupmeestele tülikas. Alternatiiviks oli kasutada senisest enam kaardimakseid, mille võimaldamine oli aga eelkõige väikekaupmeestele püsikulude tõttu liiga kallis. SEB vähendas aasta eest väikekaupmeestele makseterminali tasu enam kui viis korda, vaid 5 euroni kuus ja sellega kaasnes kaupmeeste huvi hüppeline kasv kaardimaksevõimaluste pakkumiseks“.

"SEB initsiatiiv mõjutas kogu turgu ja ainuüksi meie klientide näol lisandus enam kui tuhat kaardimaksekohta. Tänu mobiilsetele seadmetele jõudsid kaardimaksed taksodesse, rongi ja ka näiteks politseiautodesse. Võib öelda, et SEB samm kaardimakseterminalide doteerimise näol õigustas ennast, kuna see kasvatas kaardimakse võimalusi ja suurendas seeläbi mahte ning võimaldas langetada ka tasusid,“ lisas Vaikmäe-Koit.

SEB statistika kohaselt kasvas enim kaardimaksete pakkumine Põhja-Eestis, kus on ka suurim teenindus- ja kaubandussektori klientide arv. Põhja-Eestis sõlmiti kaks korda enam makseterminali lepinguid kui 2010. aastal; Lõuna-Eestis oli kasv 76 protsenti, Lääne-Eestis 51 protsenti ja Ida-Eestis 41 protsenti.

 

 

Osale arutelus

  • Juuli Laanemets

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Veebipõhine Microsoft Dynamics NAV majandustarkvara terviklahendus

Tänapäeva ettevõtete väljakutseks on pidev ärikeskkonna muutumine. Majandus- või äritarkvara peab seejuures olema paindlik, kasvama koos ettevõttega. Samas tuleb koguda ja vaadata oma andmeid täiesti uuel viisil, et teha tuleviku otsuseid, mitte konstateerida minevikku. Majandustarkvara peab olema kaasaegne, hästi integreeritud ja aitama tööaega kokku hoida.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV

Keskmistele ja suurtele ettevõtetele mõeldud Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Valdkonna tööpakkumised

VOLVO ESTONIA OÜ otsib RAAMATUPIDAJAT

M-Partner HR OÜ

29. juuni 2018

EUROAPTEEK otsib PEARAAMATUPIDAJAT

Fontes PMP OÜ

04. juuli 2018

Uudised

Tööriistad