Treeni end paremasse töövormi

Paljud mõtlevad sügise saabudes, et nüüd hakkan trennis käima. Õige otsus, sest kes on füüsiliselt heas vormis, jõuab ka tööl rohkem teha, on efektiivsem, vähem stressis ning ka uni on parem, kirjutab Kaaluabi.ee.

Siinkohal jagame seitse soovitust otsuse teostamiseks.

1. Eesmärk. Mida sa treeninguga soovid saavutada, mis on sinu eesmärgid. Kas soovid jõuda tippvormi või lihtsalt suuta treeningtunni lõpuni vastu pidada ilma et hing paelaga kaelas oleks. Et suudaksid eesmärgi saavutada mõtle täpselt läbi, mida see tähendaks sinu enesetundele ning enesekindlusele, sinu suhetele tööl ja eraelus, kehakaalule, energiale ning vastupidavusele. Siis on lihtsam püstitada lõppeesmärk ning reaalsed vaheeesmärgid, et siht silmeeest ei kaoks.

2. Kiida end ise. Selle asemel et end needa treeningule mitte jõudmise või mitte jaksamise pärast, kiida end ise selle eest, millega hakkama said. Nii muutub see toredamaks. Tähista oma väikeseid edusamme, kiites end ise või lubades endale vaheeesmärgi täitmisel autasuks näiteks uue treeningrõiva.

3. Leia endale sobivaim treening. Iga inimene on erinev ning kõikidele meile meeldivad erinevad treeningud. Vali see, mis tundub sulle kerge ja inspireeriv. Pigem ala, mis pakub rõõmu kui peale surutud ja ebameeldiv. Mõtle enda jaoks läbi, kas sooviksid treenida üksi või grupis, kindlatel aegadel või siis kui aega saad, sees või väljas?

4. Näe oma uut mina. Visualiseerimise õppimine aitab kergemini motivatsiooni säilitada. Suutes ette kujutada end eesmärgini jõudnuna, terve, erksa ning heas vormis, on ka jooksurajal lihtsam liikumist jätkata. Motiveeri end positiivsete ettekujutustega täis energiat, nautides liikumist, olles terve ja rõõmus, otsusekindel oma õnnestumises.

5. Teadmised. Täienda oma teadmisi tervise ning hea enesetunde osas. Loe ajakirju ja raamatuid, mis räägivad treeningust ja toitumisest, võimaluse korral kasuta personaaltreenerit või kuula loenguid toitumisest ja spordist. Teadmised aitavad efektiivsemalt treenida ning sobitada liikumist enda eeldustega.

6. Jätka raskustest hoolimata.  Motivatsioon käibki üles-alla nagu EKG-paberil südamerütm. Sageli on alguses kerge, tulemused tulevad ruttu ning sa tunned vaimustust. Seejärel on ootamas erinevad platvormid, kus midagi ei tundu juhtuvat ning soov jätkata hakkab kaduma. Proovi vahetada oma negatiivsed mõtted positiivsete vastu ning jätka isegi siis kui see tundub väga raske. Peagi saabub uus tase, kus tulemused pakuvad veelgi rohkem rõõmu.

7. Toetage üksteist. Kui suhtled inimestega, kes toetavad ja inspireerivad sind, aitab see ka sinul oma eesmärgini jõuda. Toetage, inspireerige ning aidake üksteist. Ehk leidub Sinu töökohal keegi, kes soovib sinuga koos trennima ning toitumist jälgima hakata?

Osale arutelus

  • Lemmi Kann

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Dokumentide haldus- ja arhiveerimise süsteem

Ellrex digidoc on ettevõtte dokumentide haldus- ja arhiveerimise süsteem mis on eraldatud raamatupidamise programmist.

Parima juhtimisaruandluse ja automatiseeritud raamatupidamisega majandustarkvara Suno365

Columbus Eesti on toonud turule uue täisfunktsionaalse majandustarkvara Suno365. Tegu on pilvepõhise ja kuutasulise majandustarkvaraga (ERP) ettevõtetele, kes hindavad kaasaegseid lahendusi taskukohaste kuludega.

Valdkonna tööpakkumised

BALTIC CONNEXIONS OÜ otsib OSTUASSISTENT-RAAMATUPIDAJAT

Baltic Connexions OÜ

28. september 2018

RAMIRENT otsib oma AR osakonda SOOME GRUPI JUHTI

Ramirent Shared Services AS

02. oktoober 2018

TALOT otsib PEARAAMATUPIDAJAT

Talot AS

30. september 2018

Uudised

Tööriistad