Tollideklaratsioonide vormistamise tasu tõuseb

Eesti Post tõstab alates 1. juulist tollideklaratsioonide vormistamise teenustasusid. Hinnatõusu põhjuseks on ettevõtte sõnul suurenenud töömaht.

Alates teisest poolaastast saavad seni maksu- ja tolliameti tööks olnud tegevused tollideklaratsioonide muutmisel andmetöötlussüsteemis Eesti Posti ülesandeks. Juba 1. jaanuarist 2011 deklareerib Eesti Post vastavalt Euroopa Liidu määrusele postisaadetised täpse tollikoodiga kõikide kaupade lõikes. See kõik on ettevõtte sõnul suurendanud töö mahtu.

"Suurem töömaht tähendab, et Eesti Post peab alates 1. juulist tõstma tollideklaratsioonide vormistamise teenustasusid," tõdes postiteenuste divisjoni juht Jaan Vainult. "Uus kord tähendab paratamatult seda, et tööd on rohkem ja kauba deklareerimine võib võtta senisest rohkem aega."

Eesti Postil võtab väljastpoolt Euroopa Liitu saabunud pakkide tollivormistamine aega 2–5 tööpäeva alates saadetise tolliterminali saabumise päevast. Nimetatud ajakulu kehtib eeldusel, et saatedokumendid on korrektselt vormistatud. Posti- ja logistikaettevõte teeb endast oleneva, et kõik korrektselt vormistatud postisaadetised jõuaksid adressaatideni võimalikult kiiresti.

"Meie eesmärk on tagada kvaliteetne tolliteenuste kättesaadavus üle Eesti. Samas on inimestel võimalus kokku hoida Eesti Postile makstavalt teenustasult ning esitada deklaratsioon iseseisvalt. Selleks tuleb pöörduda lähimasse tolliasutusse või esitada deklaratsioon elektrooniliselt,” ütles Vainult.

Tollimaksud tuleb tasuda igal juhul, nii iseseisvalt deklareerides kui ka kasutades Eesti Posti teenust.

Eesti Posti vahendusel saabub Euroopa Liidu välistest riikidest keskmiselt 4000 saadetist kuus. Nendest 2000-2300  saadetist vajab tollivormistust.

 Lisainfo saab aadressilt  www.post.ee/toll

Osale arutelus

  • Lemmi Kann

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Veebipõhine Microsoft Dynamics NAV majandustarkvara terviklahendus

Tänapäeva ettevõtete väljakutseks on pidev ärikeskkonna muutumine. Majandus- või äritarkvara peab seejuures olema paindlik, kasvama koos ettevõttega. Samas tuleb koguda ja vaadata oma andmeid täiesti uuel viisil, et teha tuleviku otsuseid, mitte konstateerida minevikku. Majandustarkvara peab olema kaasaegne, hästi integreeritud ja aitama tööaega kokku hoida.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV

Keskmistele ja suurtele ettevõtetele mõeldud Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Valdkonna tööpakkumised

BonBon Lingerie otsib RAAMATUPIDAJAT

BonBon Lingerie OÜ

26. mai 2018

LIDL is looking for SENIOR PAYROLL CONSULTANT

Fontes PMP OÜ

31. mai 2018

AIANDUSKESKUS HANSAPLANT otsib PEARAAMATUPIDAJAT

Hansaplant Hulgi OÜ

31. mai 2018

Uudised

Tööriistad