Usaldus võib tekkida juba enne esmakohtumist 

Hiljutine uuring näitab, et vahetu kontakt inimesega ei pruugi usalduse saavutamiseks olla nii oluline kui varem arvati, kirjutab juhtimine.ee.

Seni on teadlased olnud arvamusel, et usalduse tekkimine on pikk protsess, kus mängivad oma rolli nii esmamulje kui samm-sammult ülesehitatav suhe. Värske uuringu autorid aga ütlevad, et usalduse tekkimine algab juba enne kui inimesed kohtuvad või hakkavad teine-teise kohta taustainformatsiooni otsima. Usalduse tekkimine on uurijate hinnangul protsess, mida meie alateadvus mõjutab seni arvatust oluliselt rohkem - me võime teist inimest hakata usaldama veel enne kui sellest ise aru saame.

Uuringu raames tehti katseid enam kui 250 üliõpilasega - igale osalejale anti 5 dollarit ning pakuti võimalusi seda raha investeerida nende jaoks tundmatutesse projektidesse. Sarnaselt reaalsele elule oli võimalus nii raha kaotada kui ka juurde teenida.

Eksperimendi korraldaja avastasid, et osalejate valmisolek raha investeerida kasvas märkimisväärselt kui otsustamise ajal mõjutati nende alateadvust nende inimeste nimedega, keda otsustajad usaldasid.

Uuringu tulemusel võib väita, et kui ostuotsuse tegemise ajal müüja seniste klientide või tehtud töödega tutvumine on mõnevõrra eksitav ja sunnib sind otsustama valedel põhjustel. Samas - kui oled ise müüja rollis, siis suurema usalduse loomiseks potentsiaalsete klientide seas, anna nendele võimalus tutvuda Sinu tänaste klientidega.

 

Osale arutelus

  • Lemmi Kann, Juhtimine .ee

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Veebipõhine Microsoft Dynamics NAV majandustarkvara terviklahendus

Tänapäeva ettevõtete väljakutseks on pidev ärikeskkonna muutumine. Majandus- või äritarkvara peab seejuures olema paindlik, kasvama koos ettevõttega. Samas tuleb koguda ja vaadata oma andmeid täiesti uuel viisil, et teha tuleviku otsuseid, mitte konstateerida minevikku. Majandustarkvara peab olema kaasaegne, hästi integreeritud ja aitama tööaega kokku hoida.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV

Keskmistele ja suurtele ettevõtetele mõeldud Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Valdkonna tööpakkumised

Taxify is looking for an ACCOUNTANT

Taxify OÜ

30. mai 2018

BonBon Lingerie otsib RAAMATUPIDAJAT

BonBon Lingerie OÜ

26. mai 2018

LIDL is looking for SENIOR PAYROLL CONSULTANT

Fontes PMP OÜ

31. mai 2018

Uudised

Tööriistad