KUIDAS lugeja ettevõtte ajaveebi meelitada?

Lisaks huvitava sisu pakkumisele saab lihtsate nippidega meelitada firma ajaveebi rohkem lugejaid – praeguseid ja võimalikke tulevasi kliente.

Ettevõtte ajaveeb on levinud turunduskanal. Et see töötaks, tuleb sinna ka lugejaid meelitada. Turundusspetsialistide hinnangul on parim reklaam sisu, mis lugeja esiteks ajaveebist rääkima paneb, samas sinna tagasi tulema meelitab. Samas on lisaks sisule hulk nippe, mida saab enda kirjutiste reklaamimiseks kasutada.

Blogijad veebi müügile ei rõhu. Äripäeva küsitletud kolm äriteemal ajaveebi pidajat oma postituste reklaamimiseks suuri jõupingutusi ei tee, levinuimad viisid on sotsiaalmeedia ja ettevõtte kliendilehtede kasutamine. “Info sisu on oluline, lugeja ei tule tagasi blogisse või ei soovita seda sõbrale, kui ta ise ei ole saadud informatsiooniga rahul,” kommenteeris Uus Maa kogemust ettevõtte turundusjuht Hanni Niidas. “Me ei räägi ainult Uus Maa tegemistest, vaid laiemalt kinnisvarast ja kinnisvaraturul toimuvast. Oleme täheldanud, et Facebook on kanal, mille kaudu meie blogisse inimesi tuleb.” Mis lugejat peletavad, on tema hinnangul reklaamtekstid.

Facebook hea reklaamikanal. Facebooki tõstab esile ka Estraveli veebi- ja keeletoimetaja Anu Vane. “Aeg-ajalt viitame blogipostitustele Facebookis, tavaliselt on sel juhul tegu kas praktiliste infopostituste või reisiideedega, mis võiksid tekitada laiemat arutelu ja pakkuda huvi reisifanaatikutele. Muul viisil me eraldi postitusi ei reklaami,” selgitas Vane. Estraveli blogi sissekandeid kasutab vahel ka kliendiajakiri Estraveller ning vahel ka vastupidi, aga selle eesmärk ei ole Vane sõnul ühe kanali reklaamimine, vaid soov mõlemas head sisu luua. “Kaks kõige olulisemat soovitust blogipidajale on järgmised. Esiteks – ole huvitav, see müüb. Ja teiseks – ära müü, see pole huvitav.”

“Ma ei meelita inimesi Adaur.ee blogi lugema,” kommenteeris ka kinnisvarateemadel kirjutav Tõnu Toompark. “Olen küll üht-teist teinud, et minu blogi oleks hõlpsalt leitav näiteks Facebooki, Twitteri või Google’i otsingu kaudu. Meelitan inimesi sellega, et pakun järjepidevalt kvaliteetset infot.” Toompargi sõnul peab ta ajaveebi, et olla endale olulise sihtrühma jaoks pildil. “Adaur.ee ei ole orienteeritud seksile ega vägivallale ning seeläbi suurele külastajaskonnale, mis aitaks ohtralt reklaami müüa. Pigem on tegemist siiski vaikse taustainfoga, mida erialaspetsialistidel on võimalik jooksvalt jälgida.”

Loe pikemalt tänasest Äripäevast, osta selleks päevapilet SIIT .

Osale arutelus

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV

Keskmistele ja suurtele ettevõtetele mõeldud Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Veebipõhine Microsoft Dynamics NAV majandustarkvara terviklahendus

Tänapäeva ettevõtete väljakutseks on pidev ärikeskkonna muutumine. Majandus- või äritarkvara peab seejuures olema paindlik, kasvama koos ettevõttega. Samas tuleb koguda ja vaadata oma andmeid täiesti uuel viisil, et teha tuleviku otsuseid, mitte konstateerida minevikku. Majandustarkvara peab olema kaasaegne, hästi integreeritud ja aitama tööaega kokku hoida.

Valdkonna tööpakkumised

BonBon Lingerie otsib RAAMATUPIDAJAT

BonBon Lingerie OÜ

26. mai 2018

AIANDUSKESKUS HANSAPLANT otsib PEARAAMATUPIDAJAT

Hansaplant Hulgi OÜ

31. mai 2018

LIDL is looking for SENIOR PAYROLL CONSULTANT

Fontes PMP OÜ

31. mai 2018

Uudised

Tööriistad