KUIDAS silma paista ja meelde jääda?

Ka ärialase suhtluse elektroonilistesse kanalitesse liikumine ning sotsiaalvõrgud pole vähendanud visiitkaardi tähtsust.

“See annab esimesel kohtumisel väga hea tagasiside, missuguse ettevõttega on tegu, kui läbimõeldult seal asjad käivad. Kui veel ei osata hinnata visiitkaardi tähtsust, siis soovitan natuke rohkem panustada nende kujundusele, loogikale ja sõnumile,” soovitas visiitkaartide kujundamisega tegeleva OÜ Gecko juht Indrek Pihor.

Elektrooniline suhtlemine pole tema hinnangul kaardi rolli muutnud.
“Kindlasti saadetakse ka elektroonilisi visiitkaarte ning visiitkaarte, mis on e-kirjade jaluses, kuid siiski pole pabervisiitkaart kuskile kadunud,” leidis Pihor. Visiitkaardil on endiselt kontaktiinfo esitaja roll, kuid sellele võib ka näiteks reklaami ja firmat tutvustavat infot trükkida.

Digitaalmeediaagentuur OKIA aga soovitab jõulisem olla – visiitkaart on võimalus silma paista, sest visiitkaart on osa esmamuljest, millega saab oma meeldejäävust kinnistada.

“Peale õige tervituse, kultuuridevahelise kehakeele mõistmise ja avatud suhtumise, mis kiires olukorras ei pruugi tagatipuks üldse võimalik olla, on sinu ainus relv, mis võimaldab tema radarile jääda, see, kuidas sa annad talle oma kontaktinformatsiooni. Traditsiooniliselt on selleks vahendiks olnud visiitkaart,” kommenteeris OKIA endine loovjuht Kristo Kaas. “Pärast arvuti ja uute kommunikatsioonivahendite teket on visiitkaardi funktsioon aga oluliselt muutunud ning vähesed inimesed on huvitatud oma rahakoti koormamisest liigse makulatuuriga.”

Teistest erinemiseks mõeldakse Pihori sõnul välja põnevaid erimõõdus visiitkaarte, nagu näiteks ümarate nurkadega, ringikujulisi, ruudukujulisi, reljeefselt pressitud kaarte, vutlaris kaarte jne. “Tähelepanu äratamiseks on see kindlasti hea võimalus, kuid kuna visiitkaardil on ikkagi standardmõõt, siis need erikujulised on hästi ebamugavad teistega koos hoidmiseks, näiteks visiitkaardi mapi vahel,” lisas Pihor.

Loe pikemalt tänasest Äripäevast, osta selleks päevapilet SIIT.

 

 

Osale arutelus

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV

Keskmistele ja suurtele ettevõtetele mõeldud Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Veebipõhine Microsoft Dynamics NAV majandustarkvara terviklahendus

Tänapäeva ettevõtete väljakutseks on pidev ärikeskkonna muutumine. Majandus- või äritarkvara peab seejuures olema paindlik, kasvama koos ettevõttega. Samas tuleb koguda ja vaadata oma andmeid täiesti uuel viisil, et teha tuleviku otsuseid, mitte konstateerida minevikku. Majandustarkvara peab olema kaasaegne, hästi integreeritud ja aitama tööaega kokku hoida.

Valdkonna tööpakkumised

AIANDUSKESKUS HANSAPLANT otsib PEARAAMATUPIDAJAT

Hansaplant Hulgi OÜ

31. mai 2018

Taxify is looking for an ACCOUNTANT

Taxify OÜ

30. mai 2018

LIDL is looking for SENIOR PAYROLL CONSULTANT

Fontes PMP OÜ

31. mai 2018

Uudised

Tööriistad