Autor: Lemmi Kann • 26. jaanuar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

MTA teenis auhinna „Kvaliteedi tegu 2010“

Maksu- ja Tolliamet pälvis Kvaliteediühingu auhinna “Kvaliteedi tegu 2010”, mille tõi ameti arendustegevus protsessipõhise juhtimise juurutamiseks.

Konkursi "Kvaliteedi Tegu ja Kvaliteedi Nägu" eesmärgiks on regulaarselt tunnustada Eesti organisatsioonide ja isikute silmapaistvaid saavutusi kvaliteedi edendamisel, tutvustada saavutatut laiemale avalikkusele, tõstes seeläbi Eesti organisatsioonide konkurentsivõimet. Konkursil said kandideerida kõik organisatsioonid, mis on aasta jooksul saavutanud silmapaistvaid tulemusi kvaliteedi vallas.

Maksu- ja Tolliamet osales konkursil protsessijuhtimise vallas: „Maksu- ja Tolliameti arendamine efektiivseks organisatsiooniks läbi protsessipõhise juhtimise juurutamise”.

„ Protsessijuhtimine on muutumas organisatsiooni juhtimises ja kvaliteedi tagamises keskseks mõtteviisiks. Seda kinnitab ka Eesti Kvaliteediühingu Juhtimiskonverentsi "Kvaliteedi uus maitse" raames saadud tunnustus,“ ütles projekti juhtinud MTA üldosakonna arendustalituse peaspetsialist Rudolf Osman.

Parima kvaliteedi teo auhind anti üle teisipäeva, 25. jaanuari õhtul Estonia kontserdisaalis toimunud pidulikul üritusel ja auhinna võttis vastu MTA peadirektor Enriko Aav.

"Tihtipeale tekitavad avaliku sektori organisatsioonid ebaefektiivsust - uute ülesannete saamisel luuakse uus üksus, mitte aga ei vaadata organisatsiooni sisse, et teada saada, kas olemasolevate ressurssidega saab olukorda lahendada. Maksu- ja Tolliamet astub sellele trendile vastu ja otsib erinevate lahenduste kaudu suuremat efektiivsust,“ rääkis Aav auhinna saamiseks tehtud tööst.

Protsesside kaardistamisele ja protsessijuhtimise põhimõtete rakendamisele on amet Aava sõnul panustanud juba pikka aega.

„Suur tänu projektijuhile,  kes protsesside kaardistamise projekti on vedanud ja tulnud toime projekti ümber olnud teravate mõttevahetuste kogumisega. Samas tänan ka kõigi valdkondade inimesi, kes selles töös on aktiivselt osalenud. Nagu ikka uute asjade puhul on nende loomise juures väiksem seltskond, aga tõelisi tulemusi saavutame siis, kui kõik organisatsiooni liikmed nendest põhimõtetest lähtuma hakkavad,“ tänas Aav kolleege märkides, et Eesti Kvaliteediühingu välja antud aasta Kvaliteedi Teo auhind on selge tunnustus, et MTA on valinud õige tee ja juba esimesi vilju maitseb. 

„Arvestades, et MTA eesmärk on olla avaliku sektori parim organisatsioon, eeldab see kõrge kvaliteediga tegutsemist kõigilt ameti töötajatelt. Nii et äsja saadud auhind on väga suur tunnustus ametile ja meie töötajatele," lisas ta.

Tunnustust „Kvaliteedi Tegu“ antakse välja igal aastal ühe silmapaistva kvaliteedialase teo eest.

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700