Kuidas teha nii, et sõnum kohale jõuaks?

Koosolek läbi, aga jälle on tunne, et oleks nagu seinale rääkinud? Mõned soovitused, kuidas oma sõnum kuulajale kohale viia.

Texase ülikooli psühholoogia professor Art Markman, kes on viimased kümme aastat uurinud otsuste tegemise ja inimeste motiveerimise oskuseid, annab juhtidele paar hüva nõuannet oma koosolekut, esitluste või kõnede tõhusamaks muutmiseks, vahendas juhtimine.ee.

Markman ütleb, et kõige võimsam põhimõte on tegelikult äärmiselt lihtne - tuleb teada ja meeles pidada fakti, et inimene suudab tavaliselt meelde jätta kuni kolm eraldiseisvat asja - olgu see siis kohtumisel, loengus, artiklis või raamatus. Seega - oma sõnumi inimestele viimiseks keskendu ainult kolmele punktile:

- Koosoleku, kõne või esitluse alguses too välja 3 teemat millele keskendute.
- Väldi uute teemade lisandumist koosoleku vmt jooksul.
- Too igas teemas välja need kolm punkti, mida tahad, et nad mäletavad ja mida nad peavad tegema.

Kasutades rohkem kui kolme punkti võid olla kindel, et osalejad mäletavad peale koosoleku lõppu erinevaid asju. Kuigi see võib mingites olukordades olla kasulik, on see enamjaolt, siiski ainult segadust ja probleeme tekitav.

Osale arutelus

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Books 8 on uue põlvkonna äritarkvara väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.

Põhipakett sisaldab kõike majandusarvestuseks esmatarvilikku võimaldades registreerida ostu ja müügitehinguid, jälgida klientide võlgnevusi ning enda võlgnevusi tarnijatele. Kõikidest sisestatud toimingutest tehakse automaatselt kanne pearaamatusse.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV

Keskmistele ja suurtele ettevõtetele mõeldud Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Tööriistad