Kuidas teha nii, et sõnum kohale jõuaks?

Koosolek läbi, aga jälle on tunne, et oleks nagu seinale rääkinud? Mõned soovitused, kuidas oma sõnum kuulajale kohale viia.

Texase ülikooli psühholoogia professor Art Markman, kes on viimased kümme aastat uurinud otsuste tegemise ja inimeste motiveerimise oskuseid, annab juhtidele paar hüva nõuannet oma koosolekut, esitluste või kõnede tõhusamaks muutmiseks, vahendas juhtimine.ee.

Markman ütleb, et kõige võimsam põhimõte on tegelikult äärmiselt lihtne - tuleb teada ja meeles pidada fakti, et inimene suudab tavaliselt meelde jätta kuni kolm eraldiseisvat asja - olgu see siis kohtumisel, loengus, artiklis või raamatus. Seega - oma sõnumi inimestele viimiseks keskendu ainult kolmele punktile:

- Koosoleku, kõne või esitluse alguses too välja 3 teemat millele keskendute.
- Väldi uute teemade lisandumist koosoleku vmt jooksul.
- Too igas teemas välja need kolm punkti, mida tahad, et nad mäletavad ja mida nad peavad tegema.

Kasutades rohkem kui kolme punkti võid olla kindel, et osalejad mäletavad peale koosoleku lõppu erinevaid asju. Kuigi see võib mingites olukordades olla kasulik, on see enamjaolt, siiski ainult segadust ja probleeme tekitav.

Osale arutelus

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Lihtne äritarkvara juhile

BudgetMatador on juhi töölaud ettevõtte rahaasjade haldamiseks. Rakendus optimeerib juhi ning raamatupidaja vahelist koostööd ning annab juhile mõeldud ülevaate ettevõtte finantsolukorrast.

SimplBooks – kõige lihtsam raamatupidamis-
tarkvara

SimplBooksi veebipõhine raamatupidamistarkvara on oma lihtsuse ja soodsa hinna poolest mõeldud just eelkõige väikeettevõtetele. Meid kasutab üle 2500 ettevõtte ja raamatupidaja.

Valdkonna tööpakkumised

PricewaterhouseCoopers otsib RAAMATUPIDAJAT

PricewaterhouseCoopers AS

04. veebruar 2019

Uudised

Tööriistad