Kuidas teha nii, et sõnum kohale jõuaks?

Koosolek läbi, aga jälle on tunne, et oleks nagu seinale rääkinud? Mõned soovitused, kuidas oma sõnum kuulajale kohale viia.

Texase ülikooli psühholoogia professor Art Markman, kes on viimased kümme aastat uurinud otsuste tegemise ja inimeste motiveerimise oskuseid, annab juhtidele paar hüva nõuannet oma koosolekut, esitluste või kõnede tõhusamaks muutmiseks, vahendas juhtimine.ee.

Markman ütleb, et kõige võimsam põhimõte on tegelikult äärmiselt lihtne - tuleb teada ja meeles pidada fakti, et inimene suudab tavaliselt meelde jätta kuni kolm eraldiseisvat asja - olgu see siis kohtumisel, loengus, artiklis või raamatus. Seega - oma sõnumi inimestele viimiseks keskendu ainult kolmele punktile:

- Koosoleku, kõne või esitluse alguses too välja 3 teemat millele keskendute.
- Väldi uute teemade lisandumist koosoleku vmt jooksul.
- Too igas teemas välja need kolm punkti, mida tahad, et nad mäletavad ja mida nad peavad tegema.

Kasutades rohkem kui kolme punkti võid olla kindel, et osalejad mäletavad peale koosoleku lõppu erinevaid asju. Kuigi see võib mingites olukordades olla kasulik, on see enamjaolt, siiski ainult segadust ja probleeme tekitav.

Osale arutelus

Toetajad:

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad:

Palgakalkulaator

Tarkvara

Taavi Majandustarkvara

Taavi Majandustarkvara iseloomustab laialdane funktsionaalsus, integreeritavus ja hea klienditugi. TAAVI Majandustarkvara aitab ettevõttel luua tervikliku integreeritud infosüsteemi, mis käib pidevalt ajaga kaasas.

Standard ERP on integreeritud äritarkvara keskmistele ja suurtele ettevõtetele.

Standard ERP ühendab endas traditsioonilise ettevõtte ressursiplaneerimise (ERP) ja kliendihalduse (CRM) kõrval laialdasel hulgal erilahendusi lähtuvalt ettevõtte spetsiifikast ning vajadustest.

Valdkonna tööpakkumised

Sundecor otsib kogenud PEARAAMATUPIDAJAT

Päikesedekoori OÜ

30. september 2017

NORDWOOD otsib RAAMATUPIDAJAT

NORDWOOD

25. september 2017

Uudised