PricewaterhouseCoopers muudab nime

Maailma suurim audiitorfirma PricewaterhouseCoopers muutis oma ülemaailmselt tuntud brändi nime PwC-ks, ümber kujundati ka kaubamärk.

Ettevõtte teatel on rebrändingu eesmärk kaubamärgi ja kuvandi kaasajastamine. PwC Kesk- ja Ida-Euroopa tegevjuht Mike Kubena sõnul väljendab uus bränding jõulisemalt ettevõtte põhiväärtusi.

"Ettevõtte ja selle töötajate teadmiste ja oskuste kõrval on üha olulisem demonstreerida klientide äritegevuse mõistmist ja nende individuaalsete eripäradega arvestamist, et aidata neid eesmärkide saavutamisel ja väärtuse loomisel," ütles Kubena.

PwC lihtsustatud logo koosneb väiketähtedest “pwc”. Praktikas on lühendit PwC kasutatud paralleelselt PricewaterhouseCoopers’iga alates selle nimetuse kasutuselevõtust 1998. aastal. PricewaterhouseCoopers jääb ka edaspidi ettevõtte juriidiliseks nimeks.

"Usume, et uus visuaalne identiteet tõstab meid esile samal moel nagu meie töötajate kvaliteet ning kogemused,“ kommenteerib ettevõtte uut kuvandit Eesti PwC tegevjuht Ago Vilu.

Osale arutelus

  • Lemmi Kann

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV

Keskmistele ja suurtele ettevõtetele mõeldud Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Dokumentide haldus- ja arhiveerimise süsteem

Ellrex digidoc on ettevõtte dokumentide haldus- ja arhiveerimise süsteem mis on eraldatud raamatupidamise programmist.

Valdkonna tööpakkumised

TALOT otsib PEARAAMATUPIDAJAT

Talot AS

31. august 2018

Uudised

Tööriistad