Pea iga viies eestimaalane on Facebookis

Populaarse suhtlusportaali Facebook liitunute arv ületas Eestis 250 000 kasutaja piiri. Nende hulgas on ka palju firmasid, kellest osad kipuvad oma järgijaid infoga üle küllastama.

Maailma ühe suurima sotsiaalvõrgustiku kasutajaskond on tõusnud Eestis lühikese ajaga kordades ning muutunud netikohaks, kus aina enam aega veedetakse.

Suurimal internetipõhisel suhtlusvõrgustikul Facebook on maailmas üle 500 miljoni kasutaja. Eestis jõudis portaali kasutajaskond veerand miljonini ja on muutunud üheks eelistatumaks suhtluskeskkonnaks.

"Suur kasutajate arv sünnitab kasutajatevahelisest suhtlusest üha uusi ja huvitavaid teemasid ning üritusi, mis on sageli kõneaineks ka teistes meediakanalites. Suur kasutajate arv, üha kaasavamad mängud ja lahendused on pannud ka ettevõtteid sellega liituma ning kasutajatega otse vestlema," ütles digitaalturunduse agentuuri Splash partner Rode Luhaäär.

Luhaääre sõnul on see portaal kujunenud firmadele arvestatavaks väljundiks. „Facebook on tõesti väga populaarne ning on seetõttu atraktiivne turunduskanal ettevõtetele, mida paljud juba ka tulusalt kasutavad. Usun, et sotsiaalmeedia roll suureneb ettevõtluses veelgi ning peagi saab see üheks võtmesõnaks igapäevases kliendisuhtluses,“ sõnas ta.

Siiski möönab ta, et kasutajate sõnul on üsna palju firmasid, kes oma järgijaid infoga üle küllastavad. Samas usub ta, et see on mööduv nähe ning üha enam väärtustatakse seal inimlikku kontakti kasutajatega.

  

Osale arutelus

  • Lemmi Kann

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV

Keskmistele ja suurtele ettevõtetele mõeldud Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Veebipõhine Microsoft Dynamics NAV majandustarkvara terviklahendus

Tänapäeva ettevõtete väljakutseks on pidev ärikeskkonna muutumine. Majandus- või äritarkvara peab seejuures olema paindlik, kasvama koos ettevõttega. Samas tuleb koguda ja vaadata oma andmeid täiesti uuel viisil, et teha tuleviku otsuseid, mitte konstateerida minevikku. Majandustarkvara peab olema kaasaegne, hästi integreeritud ja aitama tööaega kokku hoida.

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Tööriistad