“Kuna majanduslangus tõi kaasa makseraskuste suurenemise ja samuti kipuvad inimesed sageli maksetähtaegu unustama ning üllatuvad saabunud võlateatest, vajas lahendamist küsimus, kuidas klientidele võlgade kohta operatiivsemalt infot jagada,” selgitas MTA tulude osakonna juhataja Ruth Paade uute infokanalite avamist. “Samuti on klientide halduskoormuse vähendamine ehk maksukohustuste täitmise mugavus üks strateegilisi eesmärke, mille nimel amet tegutseb.”
Võlainfo peamine ülesanne on selgitada kliendile võla kujunemist ning anda teavet tekkinud võlgade likvideerimise võimaluste kohta. Võlainfo kontakttelefonid ja e-post on parim ja ajasäästlikum võimalus spetsiifilisemate küsimustele vastuste saamiseks.
Teavet maksekohustuste, -tähtaegade ja saldoseisu kohta leiab Maksu- ja Tolliameti kodulehelt ja e-maksuametist/e-tollist.