27. juuli 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas jätta head esmamuljet?

Psühholoogid on kindlaks teinud, et inimene langetab seitsme kuni seitsmeteistkümne sekundi jooksul otsuse, kas talle uus tuttav meeldib või mitte.

Niisiis, te ei saa teist võimalust esmamulje jätmiseks.

Alljärgnevalt seitse vihjet, kuidas esmakohtumisel jätta kustumatu mulje.

Hoidke oma partner tähelepanu keskpunktis

Andke oma uuele tuttavale mõista, et tema juhib tegevust ja vestlust. Näidake, et oskate olla ka kõrvalseisja. Kui püüate ainult ise rambivalguses püsida, võite kaotada kõik: sõbrad, töö, armastuse.

Olge hea kuulaja

Hea kuulamise oskused kuluvad alati marjaks ära. Hoidke vestluse käigus partneriga silmsidet. Andke oma  vestluspartnerile positiivset suusõnalist tagasisidet:

• "Hmmm. . . huvitav! "• "Räägi lähemalt“• "Mis sa edasi tegid?"

Nimetage oma uut kaaslast nimepidi

Kasutage vestluses oma uue tuttava nime: "Jaana, mulle meeldib, su ettepanek." „Sul oli siis vägev reis, Fred. "Nii näitate, et olete algusest peale olnud vestlusest huvitatud ja nimed meelde jätnud. Samuti on oluline, et nii saate oma vestlusele anda märksa isiklikuma varjundi.Olge naljatamisega ettevaatlik

Hoolimata soovist anda naljaga vestlusele vabam käik, katsuge hoiduda sarkastilistest ja iroonilistest märkustest. Kunagi ei tea võõraste tundlikkust, ebaõnnestunud nali võib igaveseks tekitada barjääri teie ja uute kaaslaste vahele.

Teil ei pea alati olema õigus

Loobuge vajadusest tõestada alati oma sõnade õigsust. Kokkupõrge inimesega, keda just kohtasite võib purustada sõprussilla veel enne kui see tekkidagi jõudis ja seda juba igaveseks. Oodake, kuni olete teineteisega mõnevõrra harjunud, enne kui esitate vestluspartnerile väljakutse.

Riietuge sobivalt

Välimus loeb. Nõudmised väljanägemisele muutuvad aja jooksul. Kuid kindlasti ei muutu kunagi nõuded puhtale ja korrektsele väljanägemisele.

Teie sõna loeb

Inimese kõneviis reedab tema tõelise olemuse ja päritolu, võib-olla rohkemgi kui me soovime. Meie sõnad peegeldavad meie haridus- ja kultuuritaset, töökogemust, liskas veel viis k u i d a s me räägime.

Autor: Helle Laan

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700