Kontorigümnastika 1 - rüht

Treenerina puutun palju kokku inimestega, kelle rüht ja lihastasakaal vajavad korrigeerimist. Mida aeg edasi, seda raskem on õiget rühti taastada, kuna erinevad lihased on tasakaalust väljas. Mõned lihased meie kehas võivad olla pinges ja teised nõrgad. Halb rüht toob aga kaasa mitmeid terviseprobleeme. Et seda ennetada, tuleks end regulaarselt liigutada ja venitada. Seega miks mitte alustada kerge tervisespordiga kohe! Meie kehahoiak ütleb palju, kasvõi seda, et sirge seljaga inimesed on enesekindlamad!

Rinnavenitus - algasend
Istu sirge seljaga, käed külgedel

 

Rinnavenitus - lõppasend 
Vii küünarnukist veidi kõverdatud käed kõrvale ja tahapoole. Hoia asendit! Venitust peaksid tundma rinnalihastes

 

 

Ülaselg - algasend Istu sirge seljaga, vii sirged käed ees kokku

Ülaselg - lõppasend Kumerda selga ettepoole, vii pea käte vahele. Hoia asendit! Venitust peaksid tundma ülaseljas ja abaluude vahel

Osale arutelus

  • KPMG Baltics AS

Toetajad:

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad:

Palgakalkulaator

Tarkvara

Profit - lihtne ja funktsionaalne majandustarkvara

Profit on lihtne, aga funktsionaalne äritarkvara, mis sõltuvalt valitud moodulitest sobib nii väike- kui suurettevõtetele. Tarkvara katab tüüpilise ettevõtte igapäevased vajadused tänu erinevatele moodulitele, mis on omavahel täielikult integreeritud.

Lihtne, soodne ja turvaline veebipõhine dokumendihaldussüsteem

Midagi installeerida pole tarvis ja aastase paketi kuutasuks on vaid 8.99 eurot kogu ettevõttele, mitte inimese kohta.

Valdkonna tööpakkumised

SiSi Finantsid otsib PEARAAMATUPIDAJAT

SiSi Finantsid OÜ

01. september 2017

Uudised