Tarbijahinnaindeks veebruaris tõusis

Tarbijahinnaindeksi muutus oli 2008. aasta veebruaris võrreldes eelmise aasta veebruariga 11,3%, teatab Statistikaamet.

Sealhulgas muutusid hinnad järgmiselt:

kaubad 10,3%
toidukaubad 15,1%
tööstuskaubad 6,6%
teenused 13,0%

Samal ajal muutusid kaupade ja teenuste administratiivselt reguleeritavad hinnad 20,8% ja mittereguleeritavad hinnad 8,6%. Suuremateks indeksi mõjutajateks olid toidu hinnatõus, eluasemekulutuste suurenemine ja mootorikütuse kallinemine.

2008. aasta veebruaris võrreldes jaanuariga olid tarbekaubad ja teenused keskmiselt 0,4% kallimad. Tarbijahinnaindeksit mõjutasid veebruaris võrreldes jaanuariga keskmisest enam toidu, alkohoolsete jookide, meditsiiniteenuste, väljaspool kodu söömise ning puuvilja kallinemine ja mootorikütuse odavnemine.

Tarbijahinnaindeksi muutus kaubagrupiti, veebruar 2008

Kaubagrupp Veebruar 2007 –
veebruar 2008, %
Jaanuar 2008 –
veebruar 2008, %
KOKKU 11,3 0,4
Toit ja mittealkohoolsed joogid 17,1 0,5
Alkohoolsed joogid ja tubakas 9,4 0,8
Riietus ja jalatsid 4,5 0,5
Eluase 15,2 0,2
Majapidamine 4,4 0,5
Tervishoid 8,4 1,3
Transport 14,0 -0,3
Side -0,8 -0,1
Vaba aeg 3,4 0,2
Haridus ja lasteasutused 8,2 0,8
Söömine väljaspool kodu, majutus 15,8 1,0
Mitmesugused kaubad ja teenused 11,7 0,4

Täpsem teave:

Viktoria Trasanov
Osakonnajuhataja
Hinna- ja palgastatistika osakond
Statistikaamet
Tel 625 9240

Osale arutelus

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Paindlik NOOM pakub erilahendusi

Üks korralik majandustarkvara on kohaldatav Teie ettevõtte soovide ja vajadustega. Astro Balticsi loodud majandustarkvaraga NOOM saate kindlad olla, et tarkvara suudab kaasas käia kõikide erisoovidega, mis Teie ettevõtte arenedes võivad tekkida.

Veebipõhine Microsoft Dynamics NAV majandustarkvara terviklahendus

Tänapäeva ettevõtete väljakutseks on pidev ärikeskkonna muutumine. Majandus- või äritarkvara peab seejuures olema paindlik, kasvama koos ettevõttega. Samas tuleb koguda ja vaadata oma andmeid täiesti uuel viisil, et teha tuleviku otsuseid, mitte konstateerida minevikku. Majandustarkvara peab olema kaasaegne, hästi integreeritud ja aitama tööaega kokku hoida.

Valdkonna tööpakkumised

Taxify is looking for an ACCOUNTANT

Taxify OÜ

30. mai 2018

AIANDUSKESKUS HANSAPLANT otsib PEARAAMATUPIDAJAT

Hansaplant Hulgi OÜ

31. mai 2018

LIDL is looking for SENIOR PAYROLL CONSULTANT

Fontes PMP OÜ

31. mai 2018

Uudised

Tööriistad