Kohanemine erinevate rollidega lihtsustab raamatupidaja tööd

Tallinn, 20. november - Käesoleva aasta Raamatupidamiskonverents toimub 21. ja 22. novembril Pärnu Kontserdimajas, sel korral keskendub konverents raamatupidaja rollidele töös ja elus.

Konverentsi peasponsori, Epicor Software Estonia piirkonnajuhi Monika Lanemani sõnul annab selle aasta raamatupidamiskonverents ülevaatliku pildi võimalustest, kuidas raamatupidaja oma igapäeva tööga saab panustada ettevõtte teistesse valdkondadesse.

“Näiteks personalijuhtimise, siseauditi ja isegi avaliku suhtluse tulemuslikkus sõltuvad olulisel määral raamatupidaja igapäevasest tööst,” sõnab Laneman.

“Lisaks on raamatupidamiskonverentsil praktiline väljund - seal tutvustatakse erinevaid viise, kuidas raamatupidaja saaks oma tööd lihtsamaks ja ajasäästlikumaks muuta,” ütleb Laneman.

Konverentsil esinevad nii juristid, audiitorid, pearaamatupidajad, panga esindajad kui ka ülikoolide lektorid. Näiteks Arco Vara AS pearaamatupidaja Marilin Hein, Tartu Ülikooli ärirahanduse ja investeeringute lektor Priit Sander, SEB Eesti Ühispank Jaanus Leemets, psühhiaater Jüri Ennet, Statistikaameti peadirektor Priit Potisepp jt.

Käesoleva aasta Raamatupidamiskonverentsi peasponsoriks on Epicor Software Estonia, kes eelmine aasta valiti ajakirja Fortune poolt maailmas saja kiiremini kasvava ettevõtte hulka ning kes tegeleb integreeritud majandustarkvara, kliendi­suhete­juhtimise ja varustusahela planeerimise tarkvaralahenduste tarnimisega üle maailma.

Raamatupidamiskonverentsi korraldajaks on Raamatupidaja.ee OÜ ning ärikonverentside lipulaev Pärnu Konverentsid.

Lisainfo:

Kersti Käbin
Konverentsi projektijuht
56 674 245

Monika Laneman
Epicor Software Estonia Piirkonnajuht
6640 320
50 84 219
mlaneman@epicor.com
www.epicor.com/ee

Osale arutelus

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Dokumentide haldus- ja arhiveerimise süsteem

Ellrex digidoc on ettevõtte dokumentide haldus- ja arhiveerimise süsteem mis on eraldatud raamatupidamise programmist.

Vabaned rutiinsest paberitööst ja saad pühendada oma aja inimestele!

Me usume, et tarkvara peab kiirendama ja lihtsustama tööd ning vältima inimlikke vigu. Et seda saavutada palgaarvestuses, on mõistlik teha arvestus samas programmis, kus on selle aluseks olevad andmed – palk, koormus, puhkused, haiguslehed, lisatasud, töögraafikud jne.

Valdkonna tööpakkumised

MAXIMA EESTI OÜ otsib PEARAAMATUPIDAJAT

Fontes PMP OÜ

22. oktoober 2018

Uudised

Tööriistad