Teil pole aega trennis käia?!

Milline on minu elu?Töötan 8 tundi
päevas arvuti taga, istuv töö. See on kestnud juba kaks aastat. Lisaks
tööle käin ka ülikoolis, kaugõppes. See tähendab, et aega on väga vähe.
Lisaks on hobid, mis ei ole sugugi spordiga seotud. Mulle meeldib
fotograafia ja motosport – need ei ole just väga "liikuvad" tegevused.
Vahel olen sattunud ka mõne spordiklubi aeroobikatrenni.

Mis mul siis häda on?
Istuva eluviisi tõttu tunnen, et peaksin end rohkem liigutama. Mitte et mul oleks probleeme kaaluga, hoopis muud probleemid tulevad ilmsiks. Ma tunnen end rohkem väsinuna, unisena, minu füüsiline võimekus väheneb, sest olen harjunud palju istuma. Kas teadsite, et kui te kõndides palju koperdate, siis oleks viimane aeg lihastrennile mõelda? Lisaks sellele hakkavad jalad valutama, veri ei taha hästi ringi käia.
Juurde on tulnud seljavalu, just alaseljas, uskumatu, imestavad lähedased, kunagi olin ju suur sporditegija, et kuidas siis nii. Väga lihtne, piisab valest istumisasendist. Hea näide: jalg üle põlve istumine põhjustab nimmelüli asendi muutust. Lülisambad on nagu klotsid, mida hoiavad lihased paigas. Kui istud jalg üle põlve, on ülakeha ühe poole lihased venituses ning teised pinges, nii surutakse närv kahe seljalüli vahele ja tekib valu. Kujuta nüüd ette, et venitad kummipaela 5 päeva nädalas 8 tundi järjest. Paari nädala pärast on kumm tunduvalt pikem. Mõtle, milline see siis veel aasta pärast on.

Mida ma oma elu muutmiseks olen ette võtnud?
Kuna olen töötav üliõpilane, siis võimalusi napib, eriti just aeg on see mida väheks jääb. Muidugi pean ka sissetulekute ja väljaminekute tõttu oma tegevusi planeerima ja valikuid tegema. Ise treeningplaani koostada on keeruline, sest teadmisi napib.
Külastasin mitmeid poode, et tutvuda kodutrenni DVD-dega. Ega suurt valikut ei täheldanud. Aga piisab.

Valiku olen teinud just järgmiste seast:

• Uus Dimensioon, Cindy Crawford - tasakaalustatud treening kootöös aeroobikatreener Kahy Kaehleriga, et saavutada oma endine füüsiline vorm. Kuna aega on vähe, siis pakubki see programm ideaalset võimalust saavutada hea kehaline vorm olenemata sellest, kas kulutad selleks 10 või 45 minutit päevas. "Uus dimensioon" sisaldab endas kolm-ühes aeroobikaprogrammi ehk kolm erinevat harjutustekompleksi ühel videolindil. Kahte lühikest ja ühte pikka treeningtsüklit võib sooritada vastavalt sellele, kui palju aega parajasti on. Igal juhul liigud parema kehalise vormi suunas.

• Kõhutants algajaile - 4 treeningkava ühe DVD peal: põhiliigutused, käed ja kõhulihased, tuharad ja puusad. Idamaine kõhutants on naiselikkuse sümbol - see annab elujõudu, tervist ning ilu. Kõhutants näitab, et iga naine võib olla ilus oma kehas, kui oskab seda valitseda. Selle ainulaadse ja väga põneva programmi saateks on valitud spetsiaalne muusika, mis muudab treeningu nauditavaks. Kõhutants on ka hingeline väljendusvahend - naine võib väljendada oma ellusuhtumist liigutuste ja žestide keeles.

• Ilu 10 minutiga - päevas leiab igaüks treenimiseks vähemalt kümme minutit. Juhendaja Sandy näitabki 5 harjutusteseeriat, millest igaüks võtab aega ainult kümme minutit. Need unikaalsed harjutused aitavad leida motivatsiooni ning püsida heas vormis ka kõige hõivatumal inimesel. Te võite läbida terve programmi, aga keskenduda ka ainult ühele osale, sõltuvalt tujust ja töögraafikust. Igatahes aitab see saavutada soovitud tulemuse.

Miks just kodutrenn?
Minu jaoks on tähtis, et saan ise endale ajaplaani koostada. Liigutan end siis, kui selleks vaba hetk tekib, üldjuhul satub see iga päev ikka samasse graafikusse. Tulen töölt, koju jõuan umbes kell 19. Selle asemel, et telekat vaadata, panen DVD mängima ja teen selle poole või tunnikese hoopis trenni. Programmid on selliselt üles ehitatud, et iga trenniosa kestab 10 minutit, nii saangi vastavalt ajale valikuid teha. Ja mõelge milline ajavõit, sest Tallinna liiklus on tihe, sõit ühest kohast teise võtab ilmatuma aja, miks mitte selle arvelt hoopis kodus trenni teha? Tuleb muretseda lihtsalt vajalikud vahendid, hea tuju ja vaim.

Tulemus?
Peale sellise eluviisi valikut on enesetunne oluliselt paranenud. Ma jõuan palju rohkem. Lisaks õpetab see oma aega planeerima ja ennast ohjama, väga raske on televiisori eest või voodist end uuesti jalule saada, et trenni teha. Sageli on ka põnevamaid asju mida teha võiks. Paljud ütlevad, et ma ei saa, mul on lapsed ja nendega vaja tegeleda, aga miks mitte teha seda koos? Tuttavad on täheldanud, et nende pisikestele 3-6 aastastele lastele meeldib DVD-de järgi end liigutada, tõsta jalgu sama moodi nagu see tädi seal videos teeb.

Kes tunneb, et nende elu on sama kiire kui minul ja füüsiline pool on unarusse jäetud, siis seadke sammud suurematesse ostukeskustesse trenni DVD-sid ostma. Leidke endale need mõned minutid ja te näete kuidas see muutub lahutamatuks osaks teie elust.

MINU POOLT ROHKET PEALEHAKKAMIST JA PALJU ENERGIAT!!!

Osale arutelus

  • Elika Torn

Toetajad:

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

TAAVI PALK – parim valik kõigile palgaarvestajaile

Töötasude arvutamist ja maksustamist puudutava seadusandluse igaaastane muutumine ja uute peensuste jätkuv lisandumine on palgaarvestusest teinud ühe komplitseerituma valdkonna finantsarvestuses.

Kiire ja lihtne aruandlus ja palgaarvestus

Raamatupidamistarkvaraga AccountStudio muudad aruannete koostamise ja palkade arvestamise kordades lihtsamaks ja kiiremaks.

Valdkonna tööpakkumised

Uudised

Tööriistad