Praegu kehtivate õigusaktide kohaselt ei saa tööandja hüvitada töötaja isikliku sõiduauto kasutamist maksuvabalt rohkem kui 2000 krooni ulatuses kuus, kuigi töötaja peab töösõitude üle täpset arvestust. On mõistlik eeldada, et kirjakandjad kasutavad tänapäeval postiveoks sõiduautosid ning raske on uskuda, et Eesti Post suudaks varustada iga kirjakandja ametiautoga. See aga tähendab, et kui Eesti Post taastab kirjakandjatega töölepingulise suhte, hakkab Eesti Post maksma tulumaksu ja sotsiaalmaksu mitte ainult kirjakandjate palkadelt, vaid ka kirjakandjate isiklike autode bensiinikulult, kui kirjakandja läbib posti laiali vedades ühes kuus rohkem kui 500 kilomeetrit. Kui kirjakandja tegutseb füüsilisest isikust ettevõtjana, saab ta oma autoga seotud kulusid tulust maha arvata vastavalt kulude tegelikule suurusele.
EML arvates oleks aeg muuta vastavat valitsuse määrust ning lubada isikliku sõiduauto kasutamise eest hüvitist maksta vastavalt tegelikule läbisõidule ilma summalise piiranguta. Sellist muudatust ootavad pikisilmi kõik Eesti tööandjad.
EML juhib tähelepanu ka asjaolule, et ajavahemikus 14.11.2005 kuni 11.06.2007 oli AS Eesti Post nõukogu liikmete hulgas ka Rahandusministeeriumi maksupoliitika osakonna juhataja Lemmi Oro, kes peaks hästi olema kursis Eesti maksuseaduste ja nende tõlgendamise praktikaga ning loodetavasti andis Eesti Posti juhatusele asjalikku ja pädevat nõu muuhulgas ka töösuhte ja ettevõtluse eristamise ning sõiduauto kasutamise kulude hüvitamise võimaluste osas.