Tulemusjuhtimise edu aluseks on pidev töö

Tänapäeva info ja teadmiste jagamise ajastul ahvatlevad juhte igal sammul eri näpunäited, tehnikad ja süsteemid, kuidas oma organisatsiooni edukalt ning tulemuslikult juhtida. Palju räägitakse tulemusjuhtimisest ja mitu aastat juba ka kompetentsidest kui võlurelvast töötajate juhtimisel. Kuid ainuüksi eri juhtimissüsteemide ja protsesside rakendamine ei taga organisatsioonile häid tulemusi. Tegeliku tulemuse loovad terviklik kujutlus, avatud ja kaasav organisatsioonikultuur ning töötajate väärtustamine. Tulemusjuhtimise korrapärane protsess peaks toimima järgmiselt: Planeerimine See tähendab juhtide strateegianõupidamisi, samuti mitu korda aastas töötajatega nõupidamisi. Nii muutub pikaajaline visioon regulaarseks tööalaseks aruteluks. Tulemusliku juhtimissüsteemi rakendamiseks tuleb organisatsioonis luua tervikuna selge mõõtmissüsteem, lähtudes põhi-mõttest – mõõta kõike, mis või-malik, ja nii palju, kui mõistlik. Samuti juurutada töötajatele tulemusplaanid, mis sisaldavad kokkuleppeid organisatsiooni eesmärkidest lähtuvate üksuste tulemuste, soovitavate käitumiste ehk kompetentside kirjelduste ning töötaja enesearengu kohta. Täideviimine Planeeritud eesmärkide täitmise korrapärane jälgimine, andmete kogumine, süstematiseerimine, analüüsimine ja avatud arutamine, kasutades selleks eri kanaleid: intranet, töörühmade kataloogid, elektrooniline tarkvara. Viia sisse regulaarne, konkreetne ja asjakohane tagasiside juhtidelt pärast töötajate regulaarset jälgimist töösituatsioonis, osutades käitumisele, töö headele külgedele ning sellele, mis vajab muutmist. Hindamine Hindamise eesmärgiks on süs-teemne, läbimõeldud, aus ja objektiivne tagasiside töötajale. See-tõttu tuleb töötajatega eelnevalt kokku leppida, mida ja kuidas hinnatakse, samuti teed, kuidas paremate tulemusteni jõuda. Vestlusel edastatav sõnum töötajale ja viis, kuidas seda edasi antakse, peab olema põhjendatud, arusaadav ja arengule suunav. Ülevaatus ja analüüs Mõõtmissüsteem peab organisatsioonile sobima – kui organisatsioonis tagab hea tulemuse meeskonnatöö, siis saavutab selle eelkõige kogu meeskonna ühise panuse mõõtmise, mitte töötajate individuaalse soorituse mõõtmise ja tunnustamisega. Organisatsioonisisest usaldust, koostööd ja õiglustunnet aitab luua organisatsiooni tulemuste avalik arutelu, millel osalemine on võimalik kõigil soovijatel. Uus planeerimine Pärast tulemuste analüüsi ja kogemustest õppimist algab uus tsükkel ressursside planeerimise, strateegia ja protsesside korrastamise teel. Kõike eelnevat hoiab koos juhtide eestvedamine ja sobiva soorituskultuuri loomine. Juhtide nakatav eeskuju, uudishimulik ja energiline osalemine kõi-ges ning töötajate kaasamine kutsub esile hea töö- ja koostöövaimu kogu organisatsioonis. Terje Tiimani magistritöö teemal “Inimesi väärtustava tulemusjuhtimise rakendusvõimalused organisatsioonis” tunnistati personalitöö valdkonna üliõpilas-tööde konkursi Parim Potentsiaal Personalijuhtimises 2005 parimaks lõputööks magistritööde kategoorias.

Osale arutelus

  • Terje Tiiman

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Tarkvara

Taavi Majandustarkvara

Taavi Majandustarkvara iseloomustab laialdane funktsionaalsus, integreeritavus ja hea klienditugi. TAAVI Majandustarkvara aitab ettevõttel luua tervikliku integreeritud infosüsteemi, mis käib pidevalt ajaga kaasas.

Books 8 on uue põlvkonna äritarkvara väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.

Põhipakett sisaldab kõike majandusarvestuseks esmatarvilikku võimaldades registreerida ostu ja müügitehinguid, jälgida klientide võlgnevusi ning enda võlgnevusi tarnijatele. Kõikidest sisestatud toimingutest tehakse automaatselt kanne pearaamatusse.

Valdkonna tööpakkumised

Taxify is looking for an ACCOUNTANT

Taxify OÜ

17. detsember 2017

Maxima otsib FINANTSANALÜÜTIKUT

Maxima Eesti OÜ

22. detsember 2017

Uudised

Tööriistad