(Sisuturundus) CM: Mitme tunni töö tehakse paari klikiga

Kuu alguses on ettevõttes aeg, mil väljastatakse lugematu hulk arveid, teavitusi ning kirju. Eesti Postil on selliste tüütute tööde: kirjade voltimise, ümbrikustamise ja margikleepimise, jaoks olemas lahendus.

Kuidas lihtsustab Eesti Posti Kirjakeskus inimeste tööd?
• Klient omab pidevat ülevaadet väljasaadetavast postist. Klient saab kiirelt kontrollida, kas kiri on juba välja saadetud või vastu võetud ning millisele aadressile see toimetati. Vajadusel saab sama kirja paari hiireklikiga uuesti välja saata.
Teenuse kasutaja Mari Sauga, ETK Finants AS teenindusjuht:  „Kirjakeskuse kasutamine loob võimaluse kliendile täpselt öelda, millal ning mis aadressile tema kliendikaart välja on saadetud. Aega säästev ja kulusid kokku hoidev  lahendus on saata  tähitud kirjade asemel  ID- kaardi kasutajatele reaalajas jälgitavaid e-tähtkirju.“ http://www.youtube.com/watch?v=uyCkSdD4vzg

 Hoiad kokku aega. Enam ei pea klient vaeva nägema ja paberkirju voltima, ümbrikustama ja margistama, samuti ei pea aega kulutama postkontori külastuseks.
Kirjakeskust kasutav Reini Rätsep, Tallinna Ülikooli kantselei spetsialist: „Nüüd saame ühe nupuvajutusega kirjad teele saata ning nende staatust jälgida. Tänu sellele saame rohkem pühenduda oma põhitegevusele, nii et olen valmis soovitama Kirjakeskuse kasutamist kõigile.“

• Kasutamine on lihtne. Kirjakeskuse kasutuselevõtmine ei nõua erioskusi, investeeringuid ega lisaprogramme. Piisab ligipääsust arvutile või nutitelefonile ja internetile.
Teenuse kasutaja Karin Plakk, Emajõe Veevärk pearaamatupidaja:  „Enam ei pakita iga kuu alguses meie kontoris arveid ümbrikutesse, vaid need saadetakse ühtse failina teele. Koostöös Eesti Postiga on nüüd meil  asjaajamine mugavam ja lihtsam, kliendil info käes kiiremini.“ 

 Kirjakeskus kasutamine on sama turvaline, kui internetipangas toimetamine. Klient võib kindel olla, et võõras silm kirjade sisu ei näe, kuna kogu protsessi käigus tegelevad nendega masinad.
Kirjakeskuse kasutaja Jane Rumjantseva, Tartu kohtutäitur:  „Kirjakeskuse eeliseks on kirjade kiire ja turvaline kohaletoimetamine, mistõttu kiireneb kogu infoliikumine. Oluline on see, et e-tähtkirja saatmisel on täpselt näha vastuvõtja isik, isikut on võimalik ära siduda saadetud kirja sisuga ning võimalik on jõuda ka inimesteni, keda nende postiaadressilt kätte ei saa. Minu kogemus näitab, et e-tähtkirja kättesaamist kinnitav staatus on juriidiliselt samaväärne pabertähtkirjaga.“

Mais tähistas Kirjakeskus esimest sünnipäeva. Selle aja jooksul on Kirjakeskuse vahendusel saadetud enam kui 160 000 kirja ning aastaga on pälvinud Eesti Posti elektrooniline kirjade saatmise keskkond juba 300 ettevõtte usalduse, kes igapäevatööd ilma Kirjakeskuseta enam ette ei kujuta.

Kirjakeskusega liitumiseks tuleb saata oma ettevõtte kontaktandmed aadressile info@post.ee või helistada telefonil 1661. Samuti saab liitumisankeeti täita Eesti Posti veebilehel SIIN.  

Liitudes tarkade ettevõtetega säästate oma aega. 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad:

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Raamatupidajat sotsiaalmeedias

RSS
Palgakalkulaator
Maksuvabastus (kuu)
Maksuvabastus (aasta)

Toetajad:

Veebiseminarid 24/7

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV

Keskmistele ja suurtele ettevõtetele mõeldud Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Veebipõhine Microsoft Dynamics NAV majandustarkvara terviklahendus

Tänapäeva ettevõtete väljakutseks on pidev ärikeskkonna muutumine. Majandus- või äritarkvara peab seejuures olema paindlik, kasvama koos ettevõttega. Samas tuleb koguda ja vaadata oma andmeid täiesti uuel viisil, et teha tuleviku otsuseid, mitte konstateerida minevikku. Majandustarkvara peab olema kaasaegne, hästi integreeritud ja aitama tööaega kokku hoida.

Valdkonna tööpakkumised

EUROAPTEEK otsib PEARAAMATUPIDAJAT

Fontes PMP OÜ

04. juuli 2018

VOLVO ESTONIA OÜ otsib RAAMATUPIDAJAT

M-Partner HR OÜ

29. juuni 2018

Uudised

Tööriistad